سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از طرح جامع پدافند غیر عامل در هرمزگان

قائم مقام سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: طرح جامع پدافند غیر عامل وضعیت استان هرمزگان را از لحاظ چالش‌ها و توانایی‌ها در حوزه‌های مختلف و ارتباط این مجموعه‌ها با موضوع پدافند غیرعامل بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار ساسانی،قائم مقام سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت:طرح جامع پدافند غیر عامل استان هرمزگان در شرکت پالایش نفت بندرعباس رونمایی شد.

سردار ساسانی افزود: این طرح جامع می‌تواند ضمن دفاع مناسب در شرایط بحرانی، از هزینه‌های اضافی بعدی جلوگیری کند.

او گفت:طرح جامع مطالعاتی برای همه استان‌های کشور پیش بینی شده و در حال اجرا است و با توجه به نهایی شدن این طرح در استان هرمزگان، دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌های عملیاتی تعریف شده را به تدریج پیاده سازی کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان نیز گفت: با توجه به وجود مجموعه‌ای از زیرساخت‌های مهم و حیاتی در هرمزگان و به منظور حفاظت و صیانت از آن ها، تدوین یک طرح جامع که همه شرایط و نحوه مقابله با تهدیدات با هدف افزایش پایداری و کاهش آسیب‌ها در آن دیده شده ضروری بود.

محسن زینلی تختی افزود: طرح جامع پدافند غیرعامل هرمزگان در واقع سندی راهبردی و عملیاتی با چشم انداز بلند مدت است که پس از شناخت همه جانبه وضعیت موجود و همچنین سطح تهدیدات و آسیب پذیری ها، راهبردها، سیاست‌ها و برنامه‌های کلان توسعه استان را منطبق با اصول پدافند غیرعامل تدوین و در قالب نقشه راه ارائه می‌کند.

او گفت: در این طرح به تناسب اولویتی که در زیرساخت‌های استان وجود دارد، طرح‌های جداگانه‌ای برای آن‌ها تهیه و تدوین شده است.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد گودرزی
۰۱:۰۵ ۲۶ دی ۱۳۹۹
با سلام؛ اگه بخوام حساب کنم بالای ۱۰۰ بار اعلام کردند که کارهای برای پدافند در دستور کار قرار گرفته است؛ اما روز از نو که هیچ تلاشی برای وضعیت ما انجام نشود؛ الان نزدیک به یک سال داره میشه که با امروز فردا انقد طول کشید اما الان بدتر شده وعدهای یک و دو ماه و شش ماه دریافت میکنیم؛ من بارها گفتم اگه مشخص بشه حدعقل برم دنبال روزی خودم و خانوادم تا از این بیشتر آبروم نرفته؛