سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علت انفجار خط لوله ۵۶ اینچ انتقال گاز رامشیر چه بود؟

سرپرست فرمانداری رامشیر علت وقوع انفجار خط لوله ۵۶ اینچ انتقال گاز در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر گفت: خط لوله ۵۶ اینچ تازه ساخت انتقال گاز در حد فاصل روستای چم اسحاق واقع در بخش مرکزی این شهرستان به دلیل نشتی هنگام تست منفجر شد.

او افزود: این خط لوله از سوی گروه تخصصی نیروگستر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در حال انجام مراحل تست اولیه بود که به‌دلیل نشتی منفجر و سبب کشته و مصدوم شدن ۲ نفر شد.

عبادی با بیان اینکه فرد مصدوم برای انجام مراحل درمانی به یکی از مراکز بیمارستان انتقال یافته است، اظهار داشت: این افراد از مجموعه کارکنان گروه تخصصی نیروگستر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) هستند.

سرپرست فرمانداری رامشیر در پاسخ به این سوال که دلیل انفجار گاز آیا رعایت نکردن موارد ایمنی بوده است یا خیر؟ بیان کرد: به طور طبیعی هنگام اجرای چنین تست‌هایی باید اصول ایمنی رعایت شود، اما بررسی‌ها برای مشخص شدن دقیق علت حادثه در دست پیگیری است.

او با تاکید بر اینکه نتیجه این بررسی‌ها باید با جدیت دنبال شود تا از بروز حوادث احتمالی مشابه در آینده جلوگیری بعمل آید، ادامه داد: هدف از ایجاد خط ۵۶ اینج انتقال گاز در مجاورت روستای چم اسحاق تامین گاز صنایع است که بعد از حضور گروه‌های تخصصی مدیریت بحران در منطقه، ایمن سازی محل انجام شد و در حال حاضر شرایط منطقه عادی است.

به گفته عبادی ادامه فرآیند تست مربوط به انتقال گاز از طریق خط تازه ساخت انتقال گاز در مجاورت روستای چم اسحاق از توابع شهرستان رامشهر به زمان دیگری موکول شده است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: انفجار گاز ، نشت گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.