سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز کارشناسان رسمی دادگستری اصفهان با کمبود نیرو مواجه است

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان گفت: مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان با کمبود کارشناس مواجه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد پرورش رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان امروز در جمع خبرنگاران افزود: پذیرفته شدگان آزمون امسال  پس از انجام مصاحبه و مراسم تحلیف به جمع کارشناسان  این مرکز  اضافه می‌شوند و همچنین به کارشناسان رشته‌های امور ثبتی و حمل و نقل نیاز داریم.

او ادامه داد: براساس اعلام مرکز کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان در امسال  رتبه نخست را کسب کرد.

او ادامه داد: اصلی‌ترین اندازه گیری در کسب این رتبه هم سویی، اجماع و هم نظری و خرد جمعی اعضا و هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان بود که این مهم با ارائه اقدامات و گزارش‌های فنی، به روز و سرعتی و دقت و ارائه به محاکم و مراجع قضایی و سازمان‌ها و نهاد‌ها محقق شده است.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: از دیگر علل و عوامل رابطه تنگاتنگ با دادگستری و مراجع اجرایی و خدماتی است.

او اضافه کرد: به سبب دارا بودن کارشناسان فنی در ارائه گزارش‌های کارشناسی در اسرع وقت و با بهترین کیفیت و شفافیت جهت انشای رای قضات و بهره برداری موسسات و دوایر حقوقی سازمان‌های مختلف در این مرکز در حال انجام وظیفه هستیم.

به گفته او، همچنین در بهار سال ۱۴۰۰ در قالب رشته‌های دانشگاهی واجد شرایط بسته به نیاز استان‌ها و تشخیص مرکز آزمون برگزار خواهیم کرد.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان ابراز امیدواری کرد: این روند به همین گونه ادامه پیدا کرده و بیش از پیش پرچم‌دار استان اصفهان در احراز رتبه‌های برتر کشوری به ویژه در ایفای حقوق عامه در راستای تحول در قوه قضاییه باشیم.

پرورش خاطرنشان کرد: با توجه به تفویض اختیارات از سوی مرکز به استان‌ها مراسم تحلیف تعدادی از کارآموزان را برگزار خواهیم کرد.

مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان هفت عضو اصلی، ۲ عضو علی البدل و ۲ بازرس دارد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.