سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۸۴ کیلوگرم تریاک در خراسان جنوبی کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان در بازرسی از یک سواری پژو ۴۰۵ در محور‌های فرعی این شهرستان ۳۸۴ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران فرماندهی انتظامی نهبندان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های فرعی این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به راننده دستور ایست دادند.

او افزود: راننده پژو با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد که با اقدامات پلیسی خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۳۸۴ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار فرشید تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم را دستگیر و به مقام قضائی معرفی کردند.

توقیف ۳ نیسان حامل قیر سرقتی درشهرستان طبس

سرهنگ علی پور فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران انتظامی پاسگاه ده محمد شهرستان طبس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۳ نیسان وانت حامل قیر، مشکوک شدند و خودرو‌ها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از خودرو‌ها مقدار ۲ تن و ۵۰۰ کیلو گرم قیر کشف کردند که متهمان در بازجویی و تحقیقات پلیسی به سرقت قیر‌ها از مخازن یکی از ادارات دولتی اعتراف کردند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ علی پور بیان کرد: مأموران در این رابطه ۳ خودرو توقیف و ۷ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ ر ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.