سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش سوزی در جنگل ام الدبس مهار شد/ حفاظت از جنگل با تشکیل کارگروه ویژه

فرماندار دشت آزادگان با اشاره به وقوع آتش سوزی در جنگل ام الدبس دشت آزادگان گفت: کارگروه ویژه برای حفاظت از منابع طبیعی با مسئولیت معاون عمرانی تشکیل شد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وقوع آتش سوزی ۵ هکتاری در جنگل ام الدبس و مهار آن گفت: کارگروه ویژه برای حفاظت از منابع طبیعی با مسئولیت معاونت عمرانی فرمانداری تشکیل شد.

او با تاکید بر لزوم سازماندهی نیرو‌های ستادی دشت آزادگان و همچنین بهره گیری از مردم شهر‌ها و روستا‌ها و همه نیرو‌های مورد نظر این کارگروه افزود: یگان حفاظت منابع طبیعی، محیط زیست، شهرداری‌ها، هلال احمر، بسیج و ... در شهرستان برای اطفای حریق مشارکت می‌کنند.

سیلاوی با بیان اینکه همچنین مقرر شد همه جنگلداران نسبت به تشکیل گروه‌ها و دسته‌های چند نفره ویژه مراقبتی از منابع طبیعی بر اساس چارت به صورت مستمر اقدام کنند، اظهار داشت: خواستار اهتمام ویژه‌ای نسبت به حفاظت از جنگل‌ها و منابع طبیعی هستیم، ضمن اینکه نیرو‌های سازمانی باید به عنوان همیار در این امر مشارکت داشته باشند.

فرماندار دشت آزادگان در پایان بر آموزش نیرو‌های بسیج مردمی در روستا‌ها و شهر‌ها با تلاش ادارات و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.