سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سیستان و بلوچستان:

دستگاه‌های اجرایی با حداکثر کیفیت و سرعت اعتبارات بودجه را هزینه کنند

موهبتی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان با توجه به سختی تخصیص اعتبارات باید با حداکثر کیفیت و سرعت بودجه را هزینه‌ کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از همه مدیران استان که به صورت شبانه‌روزی کار می‌کنند و با اشاره به اینکه ظرفیت کار چندین برابر نیروی انسانی و امکانات موجود است اظهارداشت:دستگاه‌های اجرایی استان با توجه به سختی تخصیص اعتبارات باید با حداکثر کیفیت و سرعت بودجه را هزینه‌ کنند زیرا اگر اعتبار برگردانده شود سال بعد این بودجه به آن بخش تعلق نمی‌گیرد.

موهبتی افزود:تمامی دستگاه‌ها تلاش می‌کنند که عقب‌ماندگی تاریخی استان را جبران کنند اما در زمان‌هایی غفلت‌هایی در میان بعضی دستگاه‌ها انجام و سبب برگشت اعتبارات می‌شود.

او با اشاره به اینکه در سالجاری نیز با این روندی که در حوزه اعتبارات است همین نگرانی وجود دارد و باید دقت بیشتری را داشته باشیم افزود: بعضی از امور هم به جهت اینکه مدیران از کنار آن بی‌تفاوت می‌گذرند یا ارجاع می‌دهند به افرادی که بی‌تفاوت‌اند مقداری بی‌نظمی ایجاد کرده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه بی‌تفاوتی یکی از معضلات جدی در جامعه اداری کشور بوده و این استان نیز از این موضوع مستثنی نیست اظهارداشت: باید بپذیریم که با این گرفتاری‌ها و سختی‌هایی که در کار است تامین اعتبار کردن و یک عددی به استان‌ها دادن و این عدد هزینه نشدن و برگشت آن ظلم در حق آدم‌هایی بوده که در منطقه حقوقی بر گردن ما دارند.

او  با اشاره به اینکه تغییر ساعات کار ادارات با هدف صرفه‌جویی در میزان انرژی بوده بیان کرد: با توجه به سرمای بیش از اندازه و مشکلات گاز نیاز به صرفه‌جویی وجود دارد و مسوولان توجه داشته باشند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: تا کنون یکهزار و ۴۳۰ میلیارد تومان به استان ابلاغ شده که این اعتبار بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شده‌است.

مهرداد عرب افزود: از یکهزار و ۴۳۰ میلیارد تومان ۳۲۳ میلیارد تومان تخصیص نقدی، ۲۹۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تخصیص اسناد، که مجموع تخصیص نقدی و اسناد ما ۶۲۱ میلیارد تومان یعنی حدود ۴۳ درصد است.

او  بیان کرد: ردیف‌های متمرکزی که تا کنون به دستگاه‌های سیستان و بلوچستان ابلاغ شده و مبادله موافقت‌نامه شکل گرفته یکهزار و ۵۹۷ میلیارد تومان ابلاغ اعتبار، ۳۸۲ میلیارد تومان تخصیص نقدی، ۴۸۸ میلیارد تومان اسناد بوده که از مجموع یکهزار و ۵۹۷میلیارد تومان ۸۷۱ میلیارد تومان تخصیص ما بوده که حدود ۵۵ درصد است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.