سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عادی انگاری باعث افزایش آمار کرونا می‌شود

فرماندار گیلانغرب گفت : عادی انگاری در رابطه با ویروس کرونا و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی باعث افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : ما باید بپذیریم که ویروس کرونا هنوز تمام نشده و در کنار ما است از این رو باید با تغییر سبک زندگی خود و رعایت دستورالعمل های بهداشتی با این بیماری مقابله کنیم.

او گفت : هم اکنون وضعیت شهرستان گیلانغرب از لحاظ ابتلا به ویروس کرونا طبق اعلام ستاد کرونا وزارت بهداشت زرد است و برای قطع کامل زنجیره انتقال این ویروس باید دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت بهداشت را جدی بگیریم.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب افزود: از ابتدای همه گیری سرایت کرونا تاکنون یک هزار و ۱۲۷ تن در این شهرستان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند که از این تعداد ۶۲ تن جان خود را از دست داده اند و هم اکنون یک نفر در بیمارستان بستری و تحت مراقبت قرار دارد.

محمودیان ادامه داد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، جدی گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی مواردی هستند که باید از سوی افراد برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ و در امان ماندن از شر این ویروس منحوس جدی بگیرند.

او گفت: طرح شهید سلیمانی به منظور پایش افراد ادامه دارد و از افرادی که هرگونه علایم مشکوک به کرونا دارند درخواست می‌شود برای انجام نمونه گیری رایگان به مرکز ۱۶ ساعته مراجعه کنند.

او ادامه داد: از مردم می‌خواهیم که آیین‌های خاکسپاری و عزاداری را با حداقل افراد برگزار کنند، چون ویروس در کمین افراد است و در دورهمی‌ها و تجمع به راحتی منتقل می‌شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.