سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث ۱۵ زمین فوتبال چمن مصنوعی در مناطق حاشیه‌ای

خیرین ورزش یار در کرمانشاه یازده میلیارد تومان برای احداث ۱۵ زمین فوتبال چمن مصنوعی در مناطق حاشیه‌ای و محلات محروم شهر هزینه کردند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرشاد رشیدی مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : پارسال برای اولین بار شاهد یک رویداد بی سابقه در ورزش کرمانشاه بودیم و آن ورود خیرین برای احداث پروژه‌های ورزشی بود.

او گفت : در این راستا در اولین گام احداث ۱۵ زمین ورزشی با همت این خیرین در محلات محروم شهر کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت.

مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: عملیات اجرایی احداث این تعداد زمین از اواخر پارسال آغاز شد و با روند خوبی پیش رفت.

او افزود: برای احداث این تعداد زمین خیرین ورزش یار حدود یازده میلیارد تومان هزینه کردند، یعنی برای احداث هر زمین حدود ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

رشیدی ابعاد هرکدام از این زمین‌ها را حدود ۴۲*۲۲ متر مربع اعلام کرد و ادامه داد: در کنار هرکدام از این زمین‌ها ساختمان اداری، رختکن و سرویس بهداشتی هم ساخته شده است.

 این مسئول گفت: عملیات اجرایی احداث این زمین‌ها به اتمام رسیده و اکنون آماده افتتاح هستند که در دهه فجر امسال رسما افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.