بیشتر بخوانید
با اقدامات اخیر صورت پذیرفته از سوی این بانک نظیر استفاده از برنامکهای موبایلی برای ثبت چکها در سامانه صیاد در راستای ایجاد فرصت کافی به منظور اجرای تکالیف عهده شبکه بانکی و نیز مشمول نشدن طبق ماده ۲۴ قانون پیشگفت، انتظار میرود همکاریها و تعاملات مقتضی به منظور تکمیل وظایف قانونی محول شده به نظام بانکی کشور انجام شود. از این رو ضمن تاکید مجدد بر ضرورت تمهید اقدامات ذکر شده در نامههای فوق، ملاحظات و تذکرات به شرح زیر را اعلام میدارد:
۱- آموزش کارکنان شعب برای راهنمایی و هدایت صحیح مشتریان و تبیین کارکردهای سامانههای مرتبط با چک حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹.۱۰.۳۰،
۲- ایجاد ساختار نظامیافته و پاسخگو (میزامداد مشتریان) در راستای رفع ابهامات و اشکالات مشتریان حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹.۱۱.۱۵،
۳- همکاری متعامل، مستمر و موثر روابط عمومی آن بانک/موسسه اعتباری با اداره روابط عمومی بانک مرکزی در راستای تنویر افکار عمومی به منظور فرهنگسازی اجرای قانون موصوف و تمکین از رهنمودها و توصیههای ابلاغی اداره یادشده؛
۴- تجهیز تمام درگاههای بانکی شامل درگاههای نوین (اینترنت بانک و موبایل بانک)، خودپردازها، تلفنبانک و کیوسک به خدمات سامانه صیاد (پیچک) حداکثر تا پایان بهمنماه امسال.
بدیهی است بازرسان این بانک به صورت میدانی و غیرحضوری تمام اقدامات و برنامهریزیهای آن بانک را رصد میکند و در صورت مشاهده عدم کفایت همکاریهای بانک متبوع، مراتب گزارش و اقدامات تضییقی و انضباطی در خصوص بانک خاطی اجرایی میشود.
انتهای پیام/