سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منتظری خطاب به مجمع تشخبص مصلحت نظام؛

مردم گلستان منتظر صدور مجوز منطقه آزاد تجاری استانشان هستند

نماینده گرگان و آق‌قلا از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار صدور مجوز منطقه آزاد تجاری استان گلستان شد.

به گزارش خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، غلامرضا منتظری نماینده گرگان و آق‌قلا در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی خطاب به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: مردم شریف گلستان سال‌ها در انتظار صدور مجوز منطقه آزاد تجاری هستند؛ زیرا با تحقق آن سیمای گلستان متحول می‌شود، اقتصاد رونق می‌گیرد، تولید جهش می‌یابد و با برقراری ارتباط تجاری با کشورهای شرقی، ضریب استقامت و پایداری ایران در برابر تحریم‌های ظالمانه قطعاً فزونی می‌گیرد.


بیشتر بخوانید

مناطق آزاد از چند دولت آزادند؟


او خطاب به رئیس جمهور گفت: روند نامناسب افزایش قیمت‌ها آن از نهاد مردم برآورده و سفره معیشت‌شان را هر روز کوچکتر می‌کند. تا کی شاهد و ناظر باشیم؟ آستین همت را بیش از گذشته بالا بزنید و این وضعیت نابسامان رنج‌ها را سامان دهید. این وضعیت شایسته مردم نجیب ایران اسلامی نیست.

منتظری به قالیباف رئیس پارلمان اظهار کرد: برخی شواهد و قرائن حاکی از این است که بودجه استان‌هایی محرومی از جمله گلستان، در لایحه بودجه ۱۴۰۰ کاهش پیدا کرده است. با توجه به سیاست فقر ستیزی و محرومیت زدایی مجلس یازدهم، از رئیس مجلس انتظار دارم آستین همت بالا بزند و با پیشگیری از این واقعه، غبار محرومیت را از سیمای استان‌های محروم به ویژه گلستان بزداید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.