سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایش ۳۳۰ واحد صنعتی در استان اصفهان

معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: از ابتدای این هفته تاکنون ۳۳۰ واحد صنعتی در استان اصفهان پایش شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیرا صفی قلی معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: از ابتدای این هفته تاکنون که تعدادی از شهرستان‌های استان اصفهان همچنان با پدیده وارونگی دما، پایداری هوا و انباشت آلودگی دست و پنجه نرم می‌کننددر بازدید کارشناسان محیط زیست این استان ۳۳۰ واحد صنعتی و معدنی پایش شدند.

حمیرا صفی قلی افزود: از این تعداد پایش در شهرستان‌های شاهین شهر و میمه، تیران و کرون، برخوار، آران و بیدگل، فلاورجان، لنجان، اصفهان، نجف آباد و نطنز، کاشان، شهرضا، دهاقان و خمینی شهر، برای ۹۳ واحد متخلف بی توجه به قوانین و مقررات محیط زیست اخطاریه زیست محیطی صادر شد.

او گفت: همچنین ۲۳ اخطاریه شفاهی به واحد‌های متخلف ابلاغ و از ادامه فعالیت واحد‌های آلاینده ۱۱ واحد صنعتی با تخلف بی توجهی به اخطاریه‌های گذشته ادارات حفاظت محیط زیست مستقر در شهرستان‌های استان اصفهان جلوگیری شد.

معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از معرفی ۶ واحد هم برای رسیدگی به تخلفات به مراجع قضایی خبر داد و افزود: در این پایش، هشت حریق همراه با آلودگی شدید هوا مهار و خاموش شد.

در استان اصفهان بیش از ۹ هزار واحد تولیدی و صنعتی فعال است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.