سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بررسی تغییر منبع تامین بودجه رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۰

معاون امور حقوقی آموزش و پرورش گفت: روش فعلی تامین بودجه رتبه بندی مناسب نیست و به دنبال راهکار دیگری برای آن هستیم.

قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شائبه تامین اعتبار نشدن بودجه رتبه بندی فرهنگیان در سال ١۴٠٠ اظهار کرد: در لایحه‌ای که دولت برای بودجه ١۴٠٠ داده است، منبع تامین اعتبار رتبه بندی مناسب نیست و فقط ٩٠ هزار میلیارد تومان برای چند مورد از جمله رتبه بندی اعتبار از این طریق حاصل می‌شود.

او ادامه داد: بودجه در نظر گرفته از سوی دولت کفاف اجرای رتبه بندی را نمی‌دهد و پیشنهاد دادیم تا تامین اعتبار از روش‌های دیگر باشد و بر همین اساس اخیرا جلساتی با نمایندگان کمیسیون تلفیق و کمیسیون آموزش آقایان حاجی بابایی، منادی، زاهدی، روشنفکر و اسماعیلی هم برگزار کردیم تا درباره این موضوع بررسی و کمک شود.

معاون امور حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: برای اعتبار رتبه بندی امسال ۵ هزار ٢٠٠ میلیارد تومان پیش بینی کرده بودیم و برای سال آینده ١۵ هزار میلیارد تومان در خواست اعتبار داشتیم.

احمدی لاشکی به موضوع اعمال مدرک دوم فرهنگیان هم اشاره کرد و گفت: این موضوع در بودجه سنواتی دیده شده است و ۳۰۰ میلیارد تومان برای این موضوع نیاز داریم که مجلس باید آن را اعمال کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
معلم بدهکار و...
۱۴:۰۷ ۲۴ دی ۱۳۹۹
حق التدریسی شاغلین اموزش و پرورش علی رغم وعده هفته گذشته وزیر هنوز پرداخت نشده است،خواهش می کنم از وزارت پیگیری کنید
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۴ دی ۱۳۹۹
وای جی سی پیگیری کن.الان بار هزارم هست که پیام میدم خواهشاااااا پیگیر استخدامی دانشجو معلمان 99 باشید. هرچه زود تر نتیجه رو به صورت واضح بیان کنید