سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آدام شیف: همه تلاشمان حفظ آمریکا از تهدیدات ترامپ است

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا گفت که مجلس نمایندگان همه تلاش خود را می‌کند تا مانع اجرایی شدن تهدیدات ترامپ علیه این کشور شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آدام شیف، رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به اقدامات اخیر ترامپ گفت که مجلس نمایندگان همه تلاش خود را می‌کند تا مانع اجرایی شدن تهدیدات رئیس جمهور آمریکا علیه این کشور شود.

بنابر اعلام دموکرات‌ها، مجلس نمایندگان آمریکا -که در کنترل آن‌هاست- روز چهارشنبه طرح استیضاح دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور را به رای می‌گذارد.

استنی هویر، رهبر اکثریت در مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد این مجلس در ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه تشکیل جلسه می‌دهد تا ماده استیضاح را بررسی کند.

در کنار طرح استیضاح کنگره، مجلس نمایندگان در نظر دارد با تصویب طرحی غیرالزام آور از مایک پنس، معاون ترامپ و وزرای کابینه بخواهد براساس متمم ۲۵ قانون اساسی ظرف یک روز رئیس جمهور را از قدرت عزل کنند. براساس این متمم اعضای کابینه در صورتی که رئیس جمهور را فاقد صلاحت روحی و جسمانی بدانند، می‌توانند وی را از کار برکنار و معاون اول را جایگزین او کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.