سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داوطلبان حضور در شوراها، گواهی عدم سوپیشینه دریافت کنید

داوطلبان انتخابات شورا‌ها می‌توانند برای دریافت گواهی عدم سو پیشینه اقدام کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  کمیته اطلاع رسانی ستادانتخابات استان کرمان اعلام کرد: داوطلبان شوراها می توانند برای دریافت گواهی سوپیشینه اقدام کنند.

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان امروز ۲۳ دی ۹۹ اعلام کرد: با توجه به اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخابات کشور و الزام به ارائه گواهی عدم سوء پیشینه که بیش از سه ماه از آن نگذشته باشد و در راستای کنترل بیماری کرونا و پرهیز از موکول کردن کار‌ها به روز‌های پایانی داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا برای دریافت گواهی سو پیشینه می‌توانند از هم اکنون اقدام کنند.

براین اساس،  بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شورا‌های اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از ۳ ماه نگذشته باشد را ارائه کنند.

بنابراین داوطلبان شورای اسلامی شهر‌ها از تاریخ ۲۰آذرماه جاری و داوطلبان شورای اسلامی روستا‌ها و تیره‌های عشایری از تاریخ ۱۶دی ماه می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی، یا دفاتر پلیس ۱۰+ یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی (WWW.ADLIRAN.IR) برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام و هنگام ثبت نام ارائه کنند .

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.