سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سانسور برافراشتن پرچم رژیم صهیونیستی در حمله به کنگره آمریکا در رسانه‌ها

روزنامه القدس العربی اعلام کرد که رسانه‌های آمریکایی برافراشته شدن پرچم رژیم صهیونیستی از سوی معترضان در حین حمله به کنگره را سانسور کرده‌اند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، روزنامه القدس العربی در مطلبی از اقدام رسانه‌های آمریکایی در سانسور خبری برافراشته شدن پرچم رژیم صهیونیستی از سوی معترضان در حین حمله به کنگره آمریکا خبر داد.

این روزنامه نوشت: تحلیلگران آمریکایی عمدا تصاویری از تاریخ سیاه آمریکا که حمله حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به کنگره بود و معترضان پرچم رژیم صهیونیستی را هنگام تجمع در مقابل ساختمان کنگره و پیش از حمله در دست داشتند را نادیده گرفتند.

القدس العربی نوشت: سانسور پرچم رژیم اسرائیل از حوادث کنگره عجیب نیست، زیرا این اقدام از ترس واکنش‌های منفی قانونگذاران و آمریکایی‌ها به صورت کلی در خصوص مشارکت رژیم صهیونیستی در اعتراضات صورت گرفته است.

«فیلیپ ویس» خبرنگار سابق روزنامه نیویورک‌تایمز که خود یک یهودی است در مقاله‌ای در وب‌سایت «مونداویز» نوشت: برافراشتن پرچم اسرائیل تاکیدی است بر ائتلاف میان گروه‌های افراطی راستگرای آمریکایی و تل آویو که مبتنی بر نژادپرستی و افکار افراطی بسیاری است.

القدس العربی نوشت: ویس در مقاله خود واقعیت جالب «آشفتگی روانی» افراطگرایان به صورت کلی را آشکار کرد، زیرا گروه‌های افراطی راستگرا به وضوح از یهودیان متنفرند، اما اسرائیل را دوست دارند. این گروه بدین اعتبار که اسرائیل رژیمی با برتری نژادی است و با آنان در اندیشه‌های ضداسلامی و دشمنی با عرب‌ها اشتراک دارد، تل آویو را تحسین می‌کنند.

در حقیقت ویس صریحاً اعلام کرد که بسیاری از گروه‌های افراطی راستگرای آمریکایی از تل آویو حمایت می‌کنند، زیرا آن‌ها فقط می‌خواهند یهودیان را در موجودیت ادعایی خود و دور از ایالات متحده مهار کنند.

این نویسنده افزود: پیام‌های نژادپرستانه ترامپ درباره مسلمانان، اسپانیایی تبار‌ها و آفریقایی-آمریکایی‌ها با عقاید این افراد مطابقت دارد، اما این محاسبات سیاسی بیمار برای پیروزی در انتخابات هم اکنون شکست خورده است.

القدس العربی در پایان اعلام کرد که بنابر عقیده این نویسنده برافراشته شدن پرچم رژیم صهیونیستی هنگام حمله به کنگره تصادفی نیست، زیرا تل آویو در اصلِ اعتقاد به برتری نژادی با این معترضان اشتراک دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.