سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلهر: پرسپولیس بابرنامه‌تر از استقلال بازی کرد/ تعامل بین هیئت مدیره و کادر فنی سرخپوشان وجود ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد سرخابی‌ها در دربی پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی دربی پایتخت اظهار کرد: بازی خوبی از سوی پرسپولیس مشاهده کردیم. این تیم با برنامه تر از استقلال بود. سرخپوشان می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند، اما بازیکنان در زدن ضربات آخر ناموفق بودند. استقلال از طریق  خلاقیت فردی بازیکنان خود توانست ۲ گل به بزند. استقلال شانس آورد گل‌های زیادی دریافت نکرد.  

او ادامه دادتیم پرسپولیس روند رو به رشدی دارد و اگر همین روند ادامه یابد به طور حتم برای پنجمین بار قهرمان لیگ برتر فوتبال می‌شود.  

تعویض های استقلال به نفع پرسپولیس بود 

کلهر درباره تعویض‌های دربی پایتخت گفت: تعویض پرسپولیس اجباری بود. عبدی آسیب دیده بود به خاطر همین با آرمان رمضانی تعویض شد. البته سرخپوشان روی نیمکت بازیکنان باصلابتی ندارند، اما عالیشاه بازیکن باتجربه‌ای است و می‌توانست جای نوراللهی را در زمین مسابقه بگیرد تا با حفظ توپ مانع گلزنی استقلال در دقایق پایانی شود. تعویض استقلال به نفع پرسپولیس بود و ورود دیاباته باعث شد که قدرت خط هافبک استقلال کم شود و مرکز زمین در اختیار سرخپوشان قرار بگیرد.  

استقلال با خلاقیت قایدی به گل تساوی رسید 

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد مهدی عبدی و مهدی قایدی بیان کرد: عبدی و قایدی به عنوان بهترین بازیکنان از سوی AFC انتخاب شدند. تیم استقلال با خلاقیت قایدی به گل تساوی دست یافت. علاوه بر این، عبدی هم شایستگی خود را نشان داد و در فینال لیگ قهرمانان آسیا و دربی پایتخت گل زد و بیرون رفتنش در شهرآورد باعث شد که مدافعان استقلال نفس راحتی بکشند.  

تیم پرسپولیس در ستاد پشتیبانی مشکل دارد 

کلهر درباره ۴ تساوی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال گفت: پرسپولیس در ستاد پشتیبانی مشکل دارد. تعویض مدیران به این تیم کمک نکرده است و  امیدوارم سمیعی بتواند مشکلات سرخپوشان را برطرف کند. علاوه بر این، هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس باید تعامل بیشتری با کادر فنی داشته باشند.  

او درباره انتقادات گل محمدی از هیئت مدیره پرسپولیس اظهار کرد: رسول پناه زحمت زیادی کشیده است، اما او با کادر فنی پرسپولیس تعامل ندارد. افراد بزرگی روی نیمکت پرسپولیس هستند.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.