سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

تأسیس نهاد کمیته امداد از اهداف و اولویت‌های امام خمینی (ره) بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تأسیس نهاد کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان و کاهش مشکلات اقتصادی آن‌ها، از اهداف و اولویت‌های امام خمینی (ره) بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در نشست محوری کارگروه همیاری و خدمت‌رسانی ویژه دهه فجر اظهار داشت: کمک به نیازمندان و کاهش مشکلات اقتصادی آن‌ها از جمله اهداف انقلاب اسلامی بود که نهاد کمیته امداد نیز براساس این تفکر راه‌اندازی شده است.

او با اشاره به اقدامات انجام شده در مناطق محروم استان افزود: نه تنها کمیته امداد بلکه سایر دستگاه‌ها نیز اقدامات مؤثری در راستای توسعه، بازسازی و آبادانی مناطق محروم انجام داده‌اند.


بیشتر بخوانید


انصاری خطاب به سایر اعضای کارگروه ادامه داد: از سال ۵۷ تاکنون اقدامات گسترده‌ای در سراسر کشور از سوی تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها حتی در دورترین نقاط انجام شده، اما متأسفانه آنگونه که باید اطلاع‌رسانی و بیان نشده است.

علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با اشاره به عملکرد این نهاد در راستای خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند گفت: از ابتدای تأسیس این نهاد تاکنون اقدامات مؤثری با همت خیران، نیکوکاران و مؤسسات خیریه انجام شده است که از جمله آن کمک ۲۲ میلیارد تومانی در دو مرحله رزمایش مؤمنانه از زمان انتشار ویروس کرونا در استان به نیازمندان است.

نشست محوری کارگروه همیاری و خدمت‌رسانی ویژه دهه فجر با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو این کارگروه در محل کمیته امداد استان برگزار شد.

در ادامه این نشست اعضای دستگاه‌های عضو این کارگروه نیز نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.