سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۲ ورزشکار آذربایجان‌شرقی در المپیک ۲۰۲۰ قطعی است

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه حضور ۲ ورزشکار آذربایجان‌شرقی در المپیک ۲۰۲۰ قطعی است گفت: تاکنون میرهاشم حسینی در رشته تکواندو و میلاد وزیری در رشته تیراندازی با کمان سهمیه حضور در مسابقات المپیک ۲٠۲٠ توکیو را کسب کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: ورزشکاران آذربایجان شرقی در رشته‌های ورزشی کشتی، شمشیربازی و دو و میدانی از شانس بیشتری برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن برخوردار هستند،که در صورت کسب سهمیه در این رشته‌ها سهم ورزشکاران استان از مسابقات المپیک افزایش خواهد یافت.

او با انتقاد از کاهش بودجه ورزش و جوانان استان نسبت به سال‌های گذشته افزود: با وجود کاهش بودجه ورزشی استان تمامی پروزه‌های نیمه تمام تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

او گفت: نزدیک ۲۰ طرح ورزش در شهرستان‌های مختلف استان در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با تقدیر از حمایت‌های مسوولان مراغه از ورزش این شهرستان بیان کرد:در چند سال گذشته مراغه یکی از شهرستان‌های مستعد در ورزش بوده و کسب رتبه برتر اداراه ورزش و جوانان مراغه برای دومین سال پیاپی در استان نشان از اتحاد و همدلی مسوولان و جامعه ورزشی است.

بهتاج گفت:در حال حاضر نبود حامی مالی بزرگترین مشکل تیم‌های ورزشی است و تیم‌های ورزشی استان نیازمند حامی مالی ثابت و علاقمند برای حضور قدرتمند در رقابت‌ها و مسابقات مختلف هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.