سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم پاسداشت مقام علامه مصباح یزدی در دانشگاه معارف اسلامی قم برگزار شد

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) در مراسم پاسداشت علامه مصباح یزدی به بیان فضایل این عالم‌ ربانی پرداخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  حجت‌الاسلام و المسلمین رجبی، قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) در مراسم پاسداشت مقام مرحوم آیت الله محمدتقی مصباح یزدی(ره)،عضو فقید مجلس خبرگان رهبری که در دانشگاه معارف اسلامی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی  برگزار شد، با اشاره به برخی خصوصیات اخلاقی مرحوم آیت الله مصباح یزدی  گفت: ایشان همواره و در همه امور رضایت الهی را در نظر می‌گرفتند تنها ملاک و معیار ایشان جلب رضایت پروردگار بود.

او آیت الله مصباح یزدی (ره) را عالمی عامل و تسلیم پروردگار دانست و گفت: آیت‌الله مصباح یزدی همیشه طبق موازین شرعی عمل می‌کرد و به همین دلیل در مواضع خود ثابت قدم بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین رجبی گفت: آیت‌الله مصباح یزدی (ره) الگویی وارسته و تکلیف مدار بود که صراط مستقیم را می‌شناخت و محکم و استوار در این مسیر گام بر می‌داشت.

قائم مقام موسسه آموزشی، پژوهشی امام خمینی (ره)، توسل مدام آیت الله مصباح یزدی (ره) به اهل بیت علیهم السلام را یکی از کلیدی‌ترین عوامل توفیقات ایشان دانست و گفت: او در تمام صحبت‌ها و سخنرانی‌هایشان به ارتباط و توسل بیشتر با اهل بیت (ع) توصیه می‌کردند و معتقد بودند این بهترین و مطمئن‌ترین راه برای حرکت انسان در صراط مستقیم است.

آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و عضو فقید مجلس خبرگان رهبری پس از تحمل یک دوره بیماری شامگاه جمعه دوازدهم دی ماه در ۸۶ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر این عالم مجاهد پس از تشییع در تهران و مشهد صبح روز  پانزدهم دی ماه پس از تشییع بر روی دستان مردم قدرشناس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و در جوار استادش آیت الله بهجت به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.