سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مهلت ثبت نام در کارا برای هنری‌ها

مهلت ثبت نام فعالان کسب و کار‌ها و مشاغل در حوزه‌های فرهنگی، هنری، سینمایی، مطبوعاتی و رسانه‌ای و قرآن و عترت، در سامانه کارا تا پایان بهمن ماه، تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: با توجه به دیدگاه حمایتی دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از متقاضیان واجد شرایط اعم از فعالان کسب و کار‌ها و مشاغل در حوزه‌های فرهنگی، هنری، سینمایی، مطبوعاتی و رسانه‌ای و قرآن و عترت، بار دیگر مهلت ثبت نام در سامانه کارا تمدید شد و متقاضیان می‌توانند تا پایان بهمن ماه ضمن مراجعه اینترنتی به سامانه کارا و از طریق منوی تسهیلات کرونا اقدام به ثبت درخواست خود کنند.

او افزود: مهلت ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات کرونا تا دی ماه تعیین و اعلام شده بود که با توجه به افزایش درخواست و تقاضا‌های اصحاب فرهنگ و هنر که از شیوع ویروس کرونا متضرر شده اند، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این مهلت را تا ۳۰ بهمن ماه ۹۹ تمدید کرد.

مقدم با اشاره به وظیفه و نقش حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوارم با ثمربخشی پیگیری‌های مستمر و متعدد بتوانیم خسارات وارده به بخش فرهنگ و هنر البرز را که به واسطه شیوع ویروس کرونا پدید آمده است تا حد ممکن، جبران و مرتفع کنیم.

او افزود: مشمولان و فعالان کسب و کار‌ها در این حوزه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۵۳-۳۲۵۶۳۱۵۱ داخلی ۱۳۴، تماس بگیرند.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.