سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۰ واحد مسکونی در سنندج نوسازی شد

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: در دو سال گذشته ۱۰۰ واحد مسکونی با بافت فرسوده در سنندج نوسازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدصدیق ثابتی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: در دو سال گذشته ۳۰۰ واحد مسکونی در ناحیه بافت‌های فرسوده استان کردستان نوسازی شده است.

ثابتی با بیان اینکه برای نوسازی هر واحد مسکونی در بافت فرسوده ۸۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود، اظهار کرد: از ابتدای شروع این طرح تا امروز و در سال‌های ۹۸ و ۹۹ مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

اوافزود: از مجموع ۳۰۰ واحد مسکونی نوسازی شده ۱۰۰ واحد آن در شهر سنندج مرکز کردستان بوده و ۲۰۰ واحد دیگر در سایر شهر‌های استان نوسازی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با بیان اینکه بافت‌های تاریخی، حاشیه‌ای، با پیشینه روستایی، فرسوده میانی و ناسازگار شهری جزو نواحی بافت‌های فرسوده شهری هستند، ادامه داد: طی چند سال اخیر ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی و همچنین تزریق تسهیلات از مهمترین اقدامات دولت در راستای بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده در کردستان بوده است.

ثابتی یادآور شد: در طول ۳ سال گذشته تاکنون بیش از ۷۰ میلیون تومان برای ارئه خدمات در بافت‌های ناکارمد شهر سنندج هزینه شده است و با جذب اعتبارات مورد نیاز در اینده نیز شاهد بهسازی بخشی دیگر از بافت‌های فرسوده استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.