سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزنه برداران رفسنجانی برای مسابقات لیگ برتر آماده می‌شوند

در چارچوب رقابت‌های وزنه برداری لیگ برتر جوانان ایران، تیم مس رفسنجان اواخر هفته جاری به مصاف حریفان خود می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدی پور سرپرست هیئت وزنه برداری استان کرمان به همراه جواد حسنی رئیس تربیت بدنی مس سرچشمه و فیاضی مدیر مالی مس سرچشمه با حضور در باشگاه ورزشی ایرانیان رفسنجان از تمرینات آماده سازی تیم وزنه برداری جوانان مس رفسنجان بازدید کرد.

تیم جوانان مس رفسنجان قرار است اواخر هفته جاری در مسابقات لیگ برتر جوانان ایران به مصاف حریفان خود برود.

محمدی پور سرپرست هیئت وزنه برداری استان کرمان با تشکر از زحمات هیئت وزنه برداری رفسنجان و شرکت مس برای حمایت و تیم داری در رده پایه کشور، برای وزنه برداری مس رفسنجان آرزوی موفقیت کرد.

حسنی رئیس تربیت بدنی مس سرچشمه نیز در این دیدار ضمن قدردانی از کادر فنی و ورزشکاران تیم مس رفسنجان خواستار تلاش مضاعف و کسب نتیجه مطلوب در مسابقات اخیر برای جایگاه باشگاه مس که یک برند جهانی است، شد.

آرش وطن خواه سرمربی تیم مس رفسنجان هم به نمایندگی کادر فنی و ورزشکاران تیم مس رفسنجان از حضور مسئول هیئت وزنه برداری استان و شرکت مس در تمرینات تیم قدردانی کرد.

او با اشاره به اینکه تیم مس رفسنجان متشکل از قهرمانان تیم ملی در کنار وزنه برداران بومی این شهرستان است، خواستار حمایت همه جانبه از تیم وزنه برداری مس رفسنجان برای کسب بهترین نتیجه در مسابقات لیگ برتر کشور و ماندگاری این تیم در سطح لیگ برتر شد.

همچنین محمدی پور سرپرست هیئت وزنه برداری استان کرمان به همراه جواد حسنی رئیس تربیت بدنی مس سرچشمه با حضور در باشگاه ایرانیان رفسنجان از انیسه پور محمدی نخستین بانوی ملی پوش وزنه برداری استان کرمان به همراه منیژه علیبیگی نایب رئیس و مربی تیم بانوان رفسنجان با اهدای لوح و جوایزی تجلیل کردند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.