سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان مهران خبر داد؛

کشف بیش از ۱۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در مهران

سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی از کشف ۱۵ محموله کالای قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در ۱۰ ماه نخست سال ۹۹ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت : مأموران انتظامی ایست و بازرسی جندالله و پلیس‌های تخصصی موفق شدند در راستای مبارزه با قاچاق کالا، در ۱۰ ماهه اول سال ۹۹، ۱۵ محموله کالای قاچاق را کشف کنند.

او افزود: ماموران انتظامی در چندین عملیات موفق و کنترل محور‌های مواصلاتی، ۳۶۰ راس گوسفند زنده، ۷ هزار قلم لوازم آرایشی بهداشتی، ۲ هزار و ۲۰۰ ثوب لباس خارجی مردانه، ۵۷ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی، ۲ هزار و ۲۰۰ کیلو برنج، ۷ هزار و ۵۰۰ کیلو آرد و. قاچاق و فاقد مجوز را از سودجویان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به اینکه در این راستا ۱۹ متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: ارزش ریالی این کالا‌های قاچاق توسط کارشناسان ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

اوخاطرنشان کرد: در این راستا ۶ کامیون و ۷ دستگاه خودرو سواری متعلق به متهمان به پارکینگ انتقال و ۲ باب مغازه نیز پلمپ و متهمان با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ شهبازبیگی گفت:قاچاق کالا وارز ضربه جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور می‌زند و مبارزه قاطع با قاچاقچیان، بطور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.