سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهیدات آموزش و پرورش تهران برای بازگشایی مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا امکان بازگشایی مدارس و آموزش حضوری دانش آموزان در مناطق زرد و آبی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره بازگشایی مدارس و آموزش حضوری دانش آموزان از اول بهمن، اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا امکان بازگشایی مدارس و آموزش حضوری دانش آموزان در مناطق زرد و آبی وجود دارد و بر این اساس شهر تهران هم مشمول این موضوع می‌شود.

او ادامه داد: دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی و مدارس دارای حداقل ۵٠ دانش آموز آن هم براساس آمار ثبت نامی به طور حضوری امکان آموزش دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران تصریح کرد: هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در بخش دروس شایستگی‌های فنی و استاندارد مهارت و کارآموزی در وضعیت زرد و آبی آموزش حضوری خواهند داشت.

فولادوند با تاکید بر اینکه تعداد دانش آموزان در کلاس‌ها باید حداکثر ۱۰ نفر باشد، بیان کرد: مدیران موظف هستند نسبت به تشکیل شورای مدرسه اقدام کنند و بر اساس مصوبات شورای مدرسه و انجام اقدامات لازم زمینه حضور دانش آموزان را در مدرسه فراهم کنند.

فولادوند با اشاره به اینکه روند اجرایی اعم از ابلاغ به مدیران، تشکیل شورای مدرسه و برنامه ریزی نحوه حضور در مدرسه، نحوه گروه بندی و نحوه اجرای آیین نامه‌های بهداشتی باید تا قبل از پایان دی انجام شود، افزود: به روسای مناطق آموزش و پرورش دستور دادیم که این کار را انجام  دهند. تاکید ما رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی است و به خانواده‌ها اطمینان می‌دهیم که با همراهی دانش آموزان دستورالعمل‌ها انجام خواهد شد.

کلاس های حضوری مدارس تهران از اول بهمن شروع می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش تهران تصریح کرد: در مناطق هم مدیران توجیه می‌شوند و ساعت و گروه بندی کلاس‌ها مشخص می‌شود، در تهران اول بهمن با آمادگی تمام و با همکاری اولیا و دانش آموزان کلاس‌های حضوری را آغاز خواهیم کرد.

فولادوند بیان کرد: انتظار داریم مدیران مدارس به ویژه مدارس غیردولتی دستورالعمل‌ها را بطور دقیق رعایت کنند. فراخوان آموزش حضوری برای سایر پایه‌ها نیست و اگر مشاهده شود که به استناد این بخشنامه‌ها پایه‌های دیگر فراخوان شده اند، با متخلفان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۳ دی ۱۳۹۹
اواخر بهمن و اسفند سال 98 آمار ابتلاء مردم ایران به کرونا روزانه حدود 2500 نفر اعلام شد و وضعیت قرمز تشخیص داده شد و فوری مدارس را تعطیل کردند ، حالا که روزانه 6200 نفر ابتلا داریم وضعیت نارنجی و زرد ومدارس بازگشایی میشود. مصوبه اخیر ستاد کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس بازی با جان دانش آموزان مملکت که سرمایه انسانی برای ساخت آینده کشور است.
ناشناس
۰۱:۱۵ ۲۳ دی ۱۳۹۹
اولیا قطعا" بچه هارا نمی فرستند ، مدارس خودشان نمی توانند رعایت کنند،،آنوقت می خواهند بچه هارا کنترل کنند؟؟
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۲ دی ۱۳۹۹
بسه چرا خودتونو زدین به خواب ! چند نفر باید بمیرن تا شما به خوتون بیاین؟
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۲ دی ۱۳۹۹
چرا فکر می کنید همه ماشین شخصی دارند که بچه شون رو ببرن مدرسه ، بچه ی من باید با سرویس برهدمدرسه ، نیم ساعت تو راه هستند و تو این سرما در و پنجره سرویس بسته است و بچه ها کنار هم
توی مدرسه هم که خبر دارم سه تا از معلم هاشون کرونا گرفته بودند ، حالا می خوان برن تو کلاس در کلاس رو هم ببندند که کلاس کرم باشه
اصلا فعلا این باز گشایی فکر درستی نیست من که راضی نیستم
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۲ دی ۱۳۹۹
وقتی اسم بازگشایی مدارس می یاد دل آدم هوری میریزه
رضا
۱۵:۲۶ ۲۲ دی ۱۳۹۹
این کار رو توی مهر ماه انجام دادید و نتیجشو دیدید براتون کافی نبود . یه خورده خجالتم خوب چیزیه .
عمار
۱۲:۵۵ ۲۲ دی ۱۳۹۹
فقط برو استعفاتو زودتر بده جناب زرد و آبی سنج از نظر اولیای دانش آموزان همه مدارس در وضعیت قرمزته هستند تا انواع و اقسام ویروس منجوس کرونا موجود هست و دارو و درمان و واکسن ضدش هنوز کشف و تولید و در دسترس همگان قرار نگرفته وضعیت قرمزته مسئله مرگ و زندگی شوخی بازی نیست شما هم جوابگوی ملت نیستید وقتی اتفاق غیر قابل جبران برای خانواده ها رخ دهد .افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااد ..