سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب بیش از ۵۰ صنف در آمل

بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت کلیه واحد‌های صنفی به غیر از واحد‌های یک تا تغییر شرایط و وضعیت شهرستان به نارنجی، بسته خواهند بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مازندران، محمد ابراهیمی رئیس صنعت معدن تجارت آمل گفت: از ابتدای آذر ماه ۱۸۰ واحد صنفی و در دی ماه ۱۲۵ واحد پلمب شدند که بیشتر صنف ها مثل پوشاک، کیف و کفش و موبایل فروشی و... به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقرارات ستاد ملی کرونا پلمب شدند.

محمد ابراهیمی با اشاره به وضعیت قرمز در آمل گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا فعالیت کلیه واحد‌های صنفی به غیر از واحد‌های یک تا تغییر شرایط و وضعیت شهرستان به نارنجی بسته خواهند بود.

او با تاکید بر اینکه امروز و روز گذشته بیش از۵۰ مورد پلمب داشته ایم، عنوان کرد: از ابتدای آذر ماه ۱۸۰ واحد صنفی و در دی ماه ۱۲۵ واحد پلمب شدند.

رئیس صنعت معدن تجارت آمل ادامه داد: نانوایی ها، خواربار، لبنیات، قصابی‌ها و مرغ فروشی‌ها، تعمیرگاه ها، لوازم یدکی فروش ها، مصالح فروشی ها، واحد‌های خدماتی فنی و ... گروه یک هستند باز خواهند بود.

رئیس صنعت معدن و تجارت آمل افزود: کمبود روغن مانند گذشته نیست، اما هنوز به روال عادی برنگشته است و ۱۲۰ تن در دو سه روز آینده وارد می‌شود.

ابراهیمی از اصناف و مردم خواست تا دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.