سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار تربت حیدریه:

عملکرد ضعیف برخی از بانک های تربت حیدریه در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی

فرماندار تربت حیدریه گفت: برخی از بانک های تربت حیدریه در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی عملکرد ضعیفی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رستمی فرماندار تربت حیدریه گفت: در حالی که ظرفیت‌ها و فرصت‌های خوبی در تربت حیدریه جهت ایجاد اشتغال خرد و پایدار وجود دارد؛ متاسفانه با وجود تخصیص اعتبارات، بانک‌ها با افراد معرفی شده از سوی دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را ندارند.

او خواستار حمایت ویژه بانک‌های تربت حیدریه از کارآفرینان و تولید کنندگان شهرستان شد و افزود: بسیاری از واحد‌های تولیدی و صنعتی با دریافت تسهیلات می‌توانند فعالیتشان را در شهرستان توسعه دهند که این امر زمینه ساز تحقق رونق تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید خواهد شد.

فرماندار تربت حیدریه ادامه داد: تسهیلات مشاغل خانگی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است که تاکنون حدود یک میلیارد تومان از این منبع جذب شده است.

رستمی بیان کرد: تسهیلات مربوط به مشاغل آسیب دیده از کرونا را مبلغ دو میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان اعلام کرد که یک میلیارد و ۵۰۰ تومان از این محل تاکنون جذب شده است.

او در خصوص تسهیلات اشتغال پایدار روستایی تصریح کرد: ۴۷ میلیارد و ۱۰۵میلیون تومان مبلغ اعلامی بوده که ۲۶میلیارد آن تاکنون جذب شده است.

فرماندار تربت حیدریه تاکید کرد: اعتبار تخصیص داده شده به کمیته امداد امام خمینی (ره) ۱۲میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان است که مبلغ ۷میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آن جذب شده و مبلغ ۱۲ میلیارد تومان نیز به اداره بهزیستی تخصیص داده شده که تاکنون مبلغ ۴میلیارد و هفتصد میلیون تومان از این منبع را جذب شده است.


انتهای پیام/ا. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.