سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قایقرانان سیستان و بلوچستان نخستین بار در لیگ برتر حضور یافتند

رییس هیات قایقرانی سیستان و بلوچستان گفت: بانوان و آقایان قایقران با حمایت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان برای نخستین بار توانستند در رقابت‌های لیگ برتر حضور یابند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا جلال‌زایی رییس هیات قایقرانی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: تیم قایقرانی روئینگ مکران سیستان و بلوچستان به نمایندگی از استان در ۲ بخش آقایان و بانوان در هفته اول لیگ برتر قایقرانی روئینگ به مصاف حریفان خواهد رفت.

او افزود: حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان موجب شده ورزشکاران قایقران در بالاترین سطح رقابت‌های کشور حضور پیدا کنند.

رییس هیات قایقرانی سیستان و بلوچستان بیان کرد: پخش زنده هفته اول لیگ برتر قایق‌رانی روئینگ در بخش آقایان و بانوان امروز/دوشنبه/ ۲۲ دی از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از شبکه ورزش جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

 قایقرانی نوعی ورزش و سرگرمی است که با انواع متفاوتی از قایق در رشته‌های قایق‌رانی آبهای آرام، کانو پولو، راندن قایق اژدها، راندن قایق بادبانی، قایق‌رانی اسلالوم در آب‌های خروشان و روئینگ انجام می‌شود.

روئینگ نوعی قایقرانی و یک رشتهٔ ورزشی است که در آن ورزش‌کاران بر روی یک قایق با استفاده از پارو در رودخانه، دریاچه یا دریا به رقابت با یکدیگر می‌پردازند، در این رشته قایق‌رانان رو به عقب در قایق نشسته و با استفاده از ۲ پارو که با گیره به قایق چسبیده، قایق خود را به سمت جلو هدایت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.