سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت یک‌هزار و ۴۴۰ بسیجی در تیم‌های حمایتی طرح شهید سلیمانی

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : یک‌هزار و ۴۴۰ بسیجی در تیم‌های حمایتی، ۲۳۰ نفر در تیم‌های مراقبتی و ۳۴۸ نفر بسیجی نیز در تیم‌های نظارتی طرح شهید سلیمانی فعالیت دارند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به موفقیت طرح شهید سلیمانی در کنترل بیماری، گفت : براساس آمار‌های دانشگاه علوم پزشکی تعداد بستری‌ها از ۹۶۰ مورد در روز در حال حاضر به زیر ۱۵۰ نفر رسیده که این نشان از کاهش ۸۱ درصدی بستری‌ها می‌دهد.

او به همکاری و مشارکت بیش از ۷ هزار و ۲۰۰ بسیجی در این طرح اشاره کرد و گفت : یک‌هزار و ۴۴۰ بسیجی در تیم‌های حمایتی، ۲۳۰ نفر در تیم‌های مراقبتی و ۳۴۸ نفر بسیجی نیز در تیم‌های نظارتی فعالیت دارند.

او با بیان اینکه از ابتدای اپیدمی در طرح مومنانه تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار بسته حمایتی بین خانوار‌ها توزیع شده است، افزود: بیش از ۲۷ هزار بسته حمایتی به ارزش بیش از ۸۱ میلیارد ریال تاکنون در قالب طرح شهید سلیمانی بین خانوار‌های آسیب‌پذیر توزیع شده است.

ریحانی افزود: در این مدت اجرای طرح بسیجیان به درب منزل ۹۱ هزار و ۴۲۰ هم‌استانی مراجعه کرده‌اند.

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، میانگین بستری روزانه در آبان‌ماه را ۲۲۷ نفر اعلام کردند که در آذرماه به ۱۰۵ نفر و در دی‌ماه به ۴۵ نفر رسیده و میانگین روزانه مرگ و میر بر اثر کرونا در استان در آبان‌ماه ۱۳ نفر، در ۲۵ آذرماه ۸.۳ نفر و در دی‌ماه به ۱.۱ نفر در روز رسیده است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.