سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الحاق ۳۴۰ هکتار از اراضی ملی به طرح اقدام ملی مسکن در کرمانشاه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از الحاق ۳۴۰ هکتار از اراضی ملی به طرح اقدام ملی مسکن در کرمانشاه خبر داد و گفت: با این الحاق مشکل کمبود زمین برای تامین مسکن متقاضیان کرمانشاهی در این طرح برطرف می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مهرداد سالاری گفت: در راستای سیاست‌های دولت و تدبیر و امید برای تامین مسکن اقشار کم‌درآمد، طرح اقدام ملی مسکن طراحی و با پیگیری‌های استانداری و راه و شهرسازی نسبت به الحاق ۳۴۰ هکتار از اراضی ملی به این طرح پیگیری و انجام شد.

او از تشکیل جلسات توجیهی مختلف برای شرکت مشاور طرح الحاق این ۳۴۰ هکتار خبر داد و اظهار داشت: نکات فنی و تخصصی به این شرکت مشاور گوشزد شده است تا این ۳۴۰ هکتار هم جوابگوی کمبود زمین طرح اقدام ملی مسکن باشد و هم سرانه خدمات عمومی در سطح کرمانشاه را جبران کند.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به اینکه ۶۰ درصد از این زمین‌ها برای خدمات عمومی و ۴۰ درصد از آن مسکونی است، گفت: با توجه به مشکلات ترافیکی محدوده این اراضی ۳۴۰ هکتاری، شرکت مشاور موظف است با همکاری شورای ترافیک مسایل ترافیکی منطقه را در این طرح هم ببیند.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.