سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیران مهابادی ۶۰ میلیارد ریال به حوزه بهداشت کمک کردند

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: خیران نیک اندیش تاکنون ۶۰ میلیارد ریال برای مقابله با بیماری کرونا به بخش سلامت این شهرستان کمک کرده اند.

امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: در طول ایام کرونا بیش از ۶۰ میلیارد ریال توسط خیران نیک اندیش مهاباد به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان کمک مالی شده است.

بهزاد افزود: با این کمک‌ها ۸ دستگاه ونتیلاتور، ۴ دستگاه چراغ سیالیتیک اتاق عمل، ۱۰ دستگاه پمپ انفوزیون، ۲ عدد تشک مواج، ۴ دستگاه الکتروشوک و یک دستگاه نوار قلب، ۶ دستگاه مانیتور علائم حیاتی، سه دستگاه دیالیز، دو دستگاه کولر گازی ایستاده برای تهویه هوای بخش‌های ایزوله بیمارستان، ملزومات پزشکی شامل کاور، ماسک و دستکش برای کادر بیمارستان و همکاران شاغل در مرکز بهداشت و ... تهیه شده است.

او اضافه کرد: شبکه بهداشت و درمان مهاباد از این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه شهروندان مهابادی که در عرصه‌ سلامت با گشاده دستی و سخاوتمندی این مرکز را یاری کرده نهایت تقدیر و تشکر خود را به عمل آورده و توفیق و سعادت روزافزون خیرین سلامت را از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.