سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری مجوز تاسیس آموزشگاه تعلیم رانندگی به بانوان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان از واگذاری مجوز تاسیس آموزشگاه تعلیم رانندگی به بانوان در شهر‌های کرمان، سیرجان و رفسنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ یوسف نجفی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: چهار مجوز تاسیس آموزشگاه تعلیم رانندگی پایه سوم به بانوان در شهر‌ کرمان ، یک مجوز در سیرجان  و یک مجوز در رفسنجان  برابر با شرایط و ضوابط واگذار می‌شود.

او افزود: این مجوز ها صرفا برای بانوان صادر می‌شود و بانوانی که متقاضی اخذ مجوز هستند بایستی دارای حداقل ۲۰ سال سن، حداقل مدرک دیپلم، نداشتن سوء پیشینه کیفری و به اعتیاد به مواد مخدر اعتیاد نداشته باشند.

رئیس پلیس راهور استان تصریح کرد: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند حداکثر تا ۲۶ دی ماه امسال با مراجعه به "اداره صدور گواهینامه و پروانه‌های پلیس راهور استان" واقع در کرمان – بلوار جمهوری اسلامی – کنار پل راه آهن مراجعه و ضمن کسب اطلاعات بیشتر، درخواست خود را ارائه کنند.

سرهنگ "نجفی" در پایان گفت: کلیه درخواست‌های متقاضیان به صورت یکسان مورد بررسی قرار می‌گیرد و مجوز‌ها به افرادی که بیشترین امتیاز را کسب کنند واگذار خواهد شد و به درخواست‌هایی که بعد از ۲۶ دی ماه ارائه شود ترتیب اثر داده نمی‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.