سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاسم پور: دیدار استقلال و پرسپولیس شرایط خاصی دارد

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

ابراهیم قاسم پور پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: دیدار استقلال و پرسپولیس شرایط متفاوتی دارد و نتیجه این مسابقه قابل پیش بینی نیست و ربطی به جدول و آمار و ارقام ندارد. هر تیمی که بتواند از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند می‌تواند به برد امیدوار باشد.

او در مورد اینکه اگر یکی از این ۲ تیم در بازی فردا شکست بخورد از لحاظ روحی و روانی در ادامه فصل روی عملکرد فنی بازیکنان تاثیر می‌گذارد افزود: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و دارای ۳ امتیاز است. در صورت نتیجه نگرفتن سرخابی‌ها در این مسابقه لیگ کماکان برای آن‌ها ادامه خواهد داشت. البته این موضوع بستگی به حساسیت جدول و امتیازات دارد. زمانی که انگیزه در تیمی از بین می‌رود نتایج و نحوه امتیاز گیری بسیار بد می‌شود.

قاسم پور در مورد خط حمله کم فروغ پرسپولیس گفت: امسال پرسپولیس بازیکنان کلیدی خود را در خط حمله از دست داده است و برای همین در خط حمله دچار مشکل شده است. این مشکل در مسابقه فردا هم وجود خواهد داشت، مگر اینکه پرسپولیس روی نبرد‌های هوایی یا ضربات آزاد بتواند به گل برسد، مزیت خوب قرمز‌ها نسبت به حریف، خط دفاع مستحکم و یک پارچه است.

او ادامه داد: نه تنها استقلال و پرسپولیس، بلکه در همه جای دنیا وقتی ۲ تیم در مسابقات مهم رو به روی یکدیگر قرار می‌گیرند شرایط متفاوتی خواهند داشت. هر تیمی که بتواند از لحاظ روانی خودش را آماده این بازی کند، می‌تواند شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشد.

او در پایان در مورد تقابل قایدی و عبدی گفت: از لحاظ روانی قایدی انگیزه بیشتری نسبت به عبدی دارد، چون در فصل گذشته گل‌های مهمی برای استقلال زده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.