سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن سپاهان:

سپاهان برابر فولاد مستحق پیروزی بود/ رقبای ما به صورت فشرده دفاع می‌کنند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره شرایط این تیم در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا حسینی بازیکن تیم فوتبال سپاهان  درباره تساوی این تیم  برابر فولاد در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. هر کسی بازی را دید از فوتبال سپاهان لذت برد، اما متاسفانه ۳ هفته است روی اشتباهات کوچک امتیازات را از دست می‌دهیم. در این بازی هم صد درصد مستحق پیروزی بودیم. ۳ - ۴  موقعیت خوب داشتیم که بعد از گل تساوی از دست دادیم.

هافبک سپاهان درباره صحنه مشکوک پنالتی روی محمدمحبی گفت: حیدری خوب داوری کرد. البته آن صحنه را من خوب ندیدم و کارشناسان باید نظر بدهند. به نظرم باید در بازی کار را تمام می‌کردیم. ما نباید به داوری، پنالتی و مسائل دیگر کار داشته باشیم.  ما ۴-۵ موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم. به طور حتم تیم فولاد با نیت مساوی آمده بود.

او خاطر نشان کرد: ما باید خودمان را آماده کنیم. با وجود اینکه پرسپولیس  چند سال است که قهرمان می‌شود، اما این تیم مقابل ما در استادیوم آزادی دفاع کرد. به هر حال  باید این شرایط را در نظر بگیریم که همه تیم‌ها در داخل  و بیرون از اصفهان به صورت منسجم و فشرده برابر تیم ما دفاع می‌کنند. ما باید کار کنیم و از موقعیت ها استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.