سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح جهادی همیار معلم در چهارمحال و بختیاری

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: جهت کمک به معلمان در آموزش به دانش‌آموزان، طرح همیار معلم با کمک جهادی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در استان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، پوریا حشمتی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل آموزش و پرورش، بسیج فرهنگیان و بسیج دانشجویی، طرحی به نام همیار معلمان منعقد شد.

او افزود: هدف این طرح تقویت دانشجو معلمان و دانش‌آموزان است، با توجه به ویروس کرونا و برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین، برای یادگیری بیشتر این طرح انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


حشمتی اضافه کرد: ۲۰۰ نفر از دانشجو معلمان که ۱۰۰ نفر از آن‌ها خانم و ۱۰۰ نفر دیگر آقا هستند در این طرح شرکت کردند، این افراد به صورت حضوری و غیرحضوری به کمک معلمان می‌آیند.

او ادامه داد: این افراد به صورت غیرحضوری و یا به صورت حضوری در محله خود به کمک دانش‌آموزان و معلمان می‌آیند، آشنایی دانشجومعلم‌ها با مدرسه و دانش آموزان و کمک به معلمان از مزایای این طرح است.

حشمتی گفت: هدف کمک به معلمان و دانش آموزان بازمانده از تحصیل است، هر دانشجو معلم در مناطق ۱۷ گانه آموزش و پرورش به کارگیری می‌شوند و کار را به صورت جهادی آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.