سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنبش جهاد اسلامی فلسطین: شهادت سردار سلیمانی خسارت بزرگی برای محور مقاومت است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در یمن در مصاحبه‌ای گفت: شهادت سردار سلیمانی خسارت بزرگی برای محور مقاومت است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد: احمد برکه، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در یمن در مصاحبه با روزنامه الثوره گفت: شهادت سردار سلیمانی خسارت بزرگی برای محور مقاومت است.

او افزود: درخواست عبدالملک بدر الدین برای مقابله با توطئه تجزیه نشان دهنده نگرش فرماندهی است که از ماهیت جنگ به خوبی مطلع است.

برکه گفت: ما موضع گروه‌های مقاومت و رهبر انقلاب یمن را که بر مقابله با دشمن صهیونیستی پافشاری می‌کنند، ارج می‌نهیم. ما احساس می‌کنیم کشور‌هایی مانند یمن پشتیبان ما هستند.

او افزود: جنگ بعدی فراگیر خواهد بود و محدود به یک جبهه نخواهد شد. محور مقاومت قادر است، نیرویی تشکیل دهد که هزاران حساب روی آن باز ‌شود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در یمن تصریح کرد: به نظر من عربستان به طرح عبدالملک بدر الدین درباره بازداشت شده‌های فلسطینی پاسخ نخواهد داد تا این برگه را به دست صنعا ندهد.

برکه گفت: اتحاد سلاح، قدرت مقاومت را تقویت کرد و رزمایش‌های اخیر جنجال بزرگی در میان رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است.

او افزود: شهید قاسم سلیمانی مسائل ارزشمندی به آرمان فلسطین هدیه کرد و شهادت او خسارت بزرگی برای محور مقاومت است.

برکه اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی در آموزش نیرو‌های مقاومت سهم بسزایی داشت.

او افزود: اتحاد صفوف داخلی و خارجی بهترین پاسخ به چالش‌های پیش روی مقاومت است. عربستان با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی فاصله‌ای ندارد و چه بسا بزودی از عادی سازی روابط خود خبر دهد.

برکه افزود: تجاوز به یمن در واقع تجاوز آمریکایی- صهیونیستی است که کشور‌های سازشکار در راس آن قرار دارند و یمن همه برنامه‌های آن‌ها را ناکام گذاشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.