سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دربی فولادی‌ها برنده‌ای نداشت / تساوی سپاهان و فولاد به‌سود استقلال

تقابل سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در چارچوب دیدار معوقه هفته نهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یکی از دیدار‌های معوقه هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران بین دو تیم سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

این جدال که حساسیت بالایی داشت و در جدول لیگ برتر را نیز تحت تاثیر قرار می‌داد با گلزنی آیاندا پاتوسی برای فولاد آغاز شد، این بازیکن در دقیقه ۸  با گل زنی خود فولاد از سپاهان پیش انداخت.

در ادامه نیمه اول سپاهان حملات پرشماری را روی دروازه فولاد انجام داد تا بتواند به گل تساوی دست پیدا کند؛ سرانجام محمدرضا حسینی در دقیقه ۳۴ با یک حرکت انفرادی و یک ضربه استثنایی بازی را به تساوی کشاند.

قبل از پایان نیمه اول و دقیقه ۴۲ روی یک ضربه ایستگاهی سپاهان برای زدن گل دوم نیز صاحب یک فرصت طلایی شد، اما محمدرضا مهدی‌زاده توپ ارسالی خلعتبری را از یک قدمی دروازه به بیرون زد و بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید.

در نیمه دوم محرم نویدکیا برای به‌ثمر رساندن گل دوم و کسب ۳ امتیاز خانگی کیروش استنلی و محمد محبی را به زمین فرستاد.

سپاهان در این نیمه نبض بازی را در اختیار گرفت و توپ‌های زیادی نیز به روش‌های مختلف روی دروازه فولاد فرستاد؛ اما درخشش فروزان در درون دروازه و مدافعین فولاد مانع از باز شدن دروازه این تیم شدند.

سپاهان با از دست دادن این برد خانگی برابر تیم سرسخت فولاد خوزستان با ۱۶ امتیاز به رده سوم جدول رسید، اما اختلافش با صدر جدول به ۵ امتیاز رسید.

فولاد خوزستان نیز با کسب چهارمین تساوی از پنج بازی خارج از خانه با یک امتیاز کمتر از سپاهان در جایگاه ششم جدول ایستاد.

 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.