سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میدان فجر مشهد همزمان با استقبال از بهار ۱۴۰۰ گل کاری می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: طرح گل کاری ویژه در میدان فجر و نورپردازی‌های متنوع در استقبال از بهار ۱۴۰۰ در منطقه۴ اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: خوشبختانه پروژه‌های در دست راه اندازی فضای سبز منطقه ۴ از پیشرفت مناسبی برخوردار بوده و باتوجه به تاکیدات صورت گرفته مقرر شد برنامه‌های استقبال از بهار و زیباسازی این منطقه به صورت ویژه‌ای پیگیری شود.

او افزود: اجرای المان قاب اسلیمی، المان نیمکت سبز و استقرار گل جای‌های ویژه، بخشی از برنامه‌های این منطقه برای استقبال از بهار ۱۴۰۰ است.

بیشتربخوانید

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته به منظور حل برخی معضلات منطقه، نظیر آب افتادگی در برخی نقاط در پی بارش نزولات آسمانی، اقدامات بسیار خوبی امسال در این منطقه صورت گرفته و با حفر چاه‌های جذبی و احداث کانال‌های مختلف تلاش شده است تا مشکلات ناشی از آب افتادگی حین بارش در این منطقه به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند.

یعقوبی بیان کرد: رفع نقص آذین‌بندی‌ها و نورپردازی‌های منطقه، برخورد جدی با تخلیه نخاله و برنامه ریزی جهت اجرای طرح‌های نورپردازی ویژه در استقبال از بهار ۱۴۰۰، بخش دیگری از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.