سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حلالی: تمرکز بالا و آرامش برگ برنده دربی پایتخت هستند/ کری خوانی نباید به بی احترامی کشیده شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر تیمی که تمرکز بالا و آرامش داشته باشد، برنده دربی پایتخت خواهد شد.

اسماعیل حلالی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دربی پایتخت اظهار کرد: تیم استقلال صدرنشین لیگ برتر فوتبال است، روحیه خوبی دارد و تیم آماده‌ای محسوب می‌شود. در آن طرف تیم پرسپولیس بعد از برگشت از فینال آسیا نتایج خوبی نگرفته است و  در بازی‌های گذشته خود ۳ تساوی به دست آورده، اما این تیم به لحاظ فنی فوق العاده است.

حلالی درباره این که کدام یک از تیم‌های استقلال و پرسپولیس شانس پیروزی در دربی پایتخت  را دارند، گفت: هر تیمی که شرایط روحی بهتر، تمرکز بالا و آرامش بیشتری داشته باشد، مربیانش خوب تصمیم بگیرند و بازیکنان هم خوب تاکتیک‌های کادر فنی را اجرا کنند، در نتیجه گیری  در دربی موفق خواهد بود.

او ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس برای دربی انگیزه زیادی دارند، چون این بازی خود به خود انگیزه می‌آورد. همه آماده  تماشای بازی خوب از سوی سرخابی‌ها هستند.

تیم پرسپولیس برای دربی نیازمند تغییرات است 

پیشکسوت پرسپولیس درباره تغییرات سرخپوشان در دربی پایتخت بیان کرد: تیم ما نیاز به تغییرات دارد؛ چون در بازی با سپاهان بدون مهاجم بازی کردیم و موقعیت‌های چندانی به دست نیاوردیم. به طور طبیعی گل محمدی باید از مهاجمانی که در اختیار دارد، استفاده کند.

حلالی درباره کری خوانی بین هواداران پرسپولیس و استقلال گفت: به هر حال کری خوانی خیلی خوب است؛ در صورتی که به یکدیگر بی احترامی نکنیم. تیم‌های استقلال و پرسپولیس بزرگ هستند، سوابق زیادی دارند و به طور طبیعی باید رفتار‌های خوب را در جامعه ترویج بدهند و نباید به خاطر نتیجه به یکدیگر بی احترامی کنند. آرزو می‌کنم که احترام‌ در فضای مجازی و بیرون از زمین مسابقه بین تیم‌ها حفظ شود. زمانی که من در تیم پرسپولیس بازی می‌کردم، موقعی که داور سوت را می‌زد با جان و دل بازی می‌کردم؛ اما بعد از آن صحبتی نمی‌کردم.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.