سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۴ درصد تماس‌ها با پلیس ۱۱۰ منجر به عملیات شده است

تنها ۳۴ در صد از تماس مردم با پلیس ۱۱۰ مازندران منجر به حضور پلیس در صحنه و عملیات شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ نعمت الله آزادی معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به افزایش ۲ درصدی تماس با پلیس ۱۱۰ ،گفت: بیش از یک میلیون هفصد هزار تماس در ۹ ماه گذشته از سوی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار شد که ۳۴ درصد از این تماس‌ها منجر به عملیات و حضور پلیس در صحنه شده است.

او افزود: بهره گیری از توان بالقوه مردمی در تامین امنیت و جلوگیری از سرگردانی مردم از دیگر دستارد‌های پلیس در این راستا است.

سرهنگ آزادی تحقق عدالت اجتماعی در جامعه را از دیگر کاردکرد‌های پلیس ۱۱۰ برشمرد و گفت: افزایش هزینه‌های جرم و ایجاد بازدارندگی در مجرمان از دیگر دستاورد‌های پلیس ۱۱۰ است.

او با اشاره به افزایش مشارکت‌های مردمی با پلیس در تامین نظم و امنیت افزود: تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی در ۹ ماهه گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

آزادی از افزایش تماس‌های مردمی با پلیس ۱۱۰ نسبت به سال‌های گذشته نیز خبر داد و آن را ناشی از اعتماد مردم و شهروندان به پلیس و نقش مشارکتی آن‌ها در جهت تامین نظم و امنیت برشمرد.

او گفت: ۵۰ درصد تماس‌های انجام شده با پلیس ۱۱۰ برای کسب راهنمایی و ارشاد و ۱۶ درصد نیز غیر قابل رسیدگی بوده است.

سرهنگ آزادی از رضایتمندی ۹۰ درصدی مردم از عملکرد پلیس ۱۱۰ خبر داد و افزود: میزان رضایتمندی مردم طی تماس کنترلی با شهروندان با مولفه هایی، چون حضور به موقع پلیس در صحنه جرم، چگونگی برخورد و اقدام مامور پلیس مورد سنجش قرار گرفته است.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.