سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابزارهای محاسباتی مفید و کاربردی در حوزه مسکن

قطعا هر یک از افراد جامعه در یکی از شرایط خرید یا فروش مسکن ، آپارتمان و یا رهن و اجاره آن قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از سوالاتی که شاید برای شما تا الان پیش آمده است این باشد که چقدر هزینه باید بکنیم. هزینه دفترخانه اسناد رسمی یا بنگاه معاملاتی ملک چقدر خواهد بود. در زیر به 3 ابزار کاربردی و مفید که می تواند شما را در این امور یاری کند، می پردازیم.

محاسبه حق کمیسیون رهن و اجاره

محاسبه حق کمسیون رهن و اجاره املاک یکی از کارهایی است که قبل از رهن و اجاره بهتر است حتما انجام دهید.

از آنجایی که متاسفانه تعداد معدودی از مشاورین املاک در هنگام رهن و اجاره، مبلغی بیشتری نسبت به عرف و فرمول محاسبه حق کمسیون رهن و اجاره دریافت می کنند، شما می توانید با انجام محاسبات مربوطه و اطلاع دقیق از میزان مبلغ، حق کمسیون بیشتری را پرداخت نکنید.

در این ابزار کافیست مبلغ رهن و اجاره توافقی با مالک یا مستاجر خود را وارد و بر روی دکمه محاسبه اشاره کنید. با این کار تمامی هزینه های مربوطه با توجه به فرمول رسمی اتحادیه صنف مشاوران املاک، محاسبه و با تمامی جزئیات به شما نمایش داده می شود.

محاسبه حق کمیسیون خرید و فروش ملک

زمانی که می خواهید ملکی را بخرید یا بفروشید، باید هزینه ای را بابت این کا  (مبایعه نامه و ...) به مشاورین املاک بپردازید.

متاسفانه تعداد معدودی از مشاورین املاک بعضا به علت نا آشنایی افراد، مبالغ بیشتری نسبت به عرف و قانون اتحادیه مشاورین املاک دریافت می کنند.

شما با استفاده از فرمول محاسبه حق کمسیون خرید و فروش ملک، می توانید با انجام محاسبات مربوطه و اطلاع دقیق از میزان مبلغ، حق کمسیون بیشتری را پرداخت نکنید!

در این ابزار کافیست مبلغ خرید یا فروش ملک مورد نظر را وارد کرده و بر روی محاسبه اشاره بفرمایید تا تمامی هزینه ها با جزئیات آن به شما نمایش داده شود.

 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: نبض بازار ، قیمت مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.