سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویانیان: پرسپولیس با برد در دربی، گام محکمی برای قهرمانی برمی‌دارد

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس درباره بازی دربی بین سرخپوشان و استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

محمد رویانیان، مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دربی پایتخت اظهار کرد: دربی به هر شکل حساسیت خاص خود را دارد و همه انتظار پیروزی از تیم خود دارند. تیم پرسپولیس باید دربی را پیروز شود تا نتایج گذشته را به فراموشی بسپارد. آرزوی ما این است که سرخپوشان برابر استقلال به برتری برسند تا گام محکمی برای صعود به بالای جدول بردارند و پنجمین قهرمانی را در لیگ برتر به دست آورند.  

او ادامه داد: کسب ۲ نایب قهرمانی در آسیا نشان دهنده سطح بالای تیم پرسپولیس است و پیروزی در دربی برای سرخپوشان اهمیت زیادی دارد. ان شاءالله پرسپولیس سال آینده جام قهرمانی آسیا را به دست آورد و دل هواداران را شاد کند.  

من باور نمی کنم خصوصی سازی سرخابی ها صورت بگیرد 

رویانیان درباره خصوصی سازی سرخابی‌ها گفت: مسئولان ورزش باید اقداماتی در این باره انجام بدهند، اما به طور طبیعی خصوصی سازی به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس آسیب وارد می‌کند؛ چون ابهامات زیادی وجود دارند و برنامه ریزی درستی صورت نگرفته است. البته من باور نمی‌کنم خصوصی سازی انجام شود، چون این مسئله به صورت همه جانبه و هدفمند انجام نمی‌گیرد. بدون شک پای دولت بعدی هم در این ماجرا باز می‌شود. افرادی هستند که قصد سرمایه گذاری دارند تا از فوتبال درآمدی کسب کنند، اما آن‌ها باید فقط هزینه کنند و سودآوری نصیبشان  نمی‌شود. به هر حال باید تغییراتی رخ بدهند، خریداران سهام سرخابی‌ها دچار مشکل خواهند شد.  

آرزو می کنم که علی کریمی برنده انتخابات شود 

مدیرعامل اسبق پرسپولیس درباره ثبت نام علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال بیان کرد: آرزو می‌کنم که کریمی رای بیاورد؛ چون همه او را می‌شناسند، بازیکن برجسته‌ای بوده است و باید به او فضا بدهند. کریمی با حضور در فدراسیون فوتبال تجربه جدیدی به دست می‌آورد و باید از او حمایت کنیم تا نقاط ضعف و قوت تیم کریمی پوشش داده شوند. مسئولان ورزش ظرفیت خود را بالا ببرند و اجازه بدهند دلسوزان فوتبال  به کریمی کمک کنند.  

او افزود: به نظرم حضور علی کریمی و کیومرث هاشمی در انتخابات فدراسیون فوتبال شوک مثبتی محسوب می‌شود. هر چند شانس هاشمی بیشتر از کریمی است، اما دوست دارم که علی کریمی، رئیس فدراسیون فوتبال شود.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.