سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شیلات استان ایلام مطرح کرد؛

حمایت از فعالان حوزه آبزی پروری در ایلام

سلیمانی از حمایت از فعالان حوزه آبزی پروری به ویژه حوزه پرورش ماهی در قفس خبر داد.

سلیمانی مدیر شیلات استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: طرح پرورش ماهی در قفس یکی از طرح‌های جهش تولید بوده که طی امسال در سد سیمره در شهرستان بدره اجرا شده و اکنون با ظرفیت حدود دو هزار تن در حال فعالیت می‌باشد.

او ادامه داد: سد دویرج شهرستان دهلران نیز بدین منظور در دست مطالعه است که امیدواریم وارد فاز عملیاتی شود و همزمان این طرح را در شهرستان‌های دیگری که منابع آبی همچون سد دارند توسعه دهیم.

مدیر شیلات استان ایلام اظهار کرد: عمده مشکلاتی که در بحث پرورش ماهی در قفس وجود دارد بحث بیمه و بحث اعتبارات است که با رایزنی‌هایی که با صندوق بیمه محصولات کشاورزی انجام گرفته، این مشکل حل شده و اکنون می‌توانند تمامی طرح‌ها را بیمه کنند.

او مطرح کرد: در بحث تسهیلات سرمایه در گردش نیز، با توجه به اینکه هم اکنون بنیاد برکت تا حدودی در بحث تسهیلات کمک کرده است، اما برای تکمیل و توسعه این فعالیت، از محل تبصره ۱۸ و بند ۵۲ صندوق توسعه ملی، اعتبار سرمایه در گردش در نظر گرفته شده است که متقاضیان باید در سامانه سیتا ثبت نام کنند و مراحل بعدی را برای آن‌ها پیگیری می‌کنیم که بتوانند این تسهیلات را نیز جذب کند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.