سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع هزار و ۲۵۷ تن کالای اساسی در مهاباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: امسال برای مقابله با افزایش قیمت‌ها، هزار و ۲۵۷ تن انواع کالا‌های اساسی با نرخ تعادلی توزیع شده است.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: امسال در چندین مرحله انواع کالا‌های اساسی از جمله شکر، برنج، مرغ منجمد، گوشت قرمز و روغن نباتی با نرخ تعادلی از طریق فروشگاه‌های مجاز در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

جهین با بیان اینکه تاکنون هزار و ۲۵۷ تن کالای اساسی و ضروری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این شهرستان توزیع شده، افزود: از این مقدار ۵۰ تن گوشت مرغ، ۴۳۸ تن شکر، ۵۸۹ تن برنج، ۵۰ تن قند و ۲۰ تن چای بوده است.

او با اعلام اینکه این کالا‌ها در مناطق شهری و روستایی به مردم عرضه شده است، اضافه کرد: کالا‌های اساسی بسته به نوع فروش واحد، در اختیار فروشگاه و مغازه‌های واقع در محله‌های پرتردد سطح شهر و مناطق روستایی قرار می‌گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد تاکید کرد: در راستای تنظیم قیمت بازار، میزان کالا‌های اساسی توزیع شده در سطح این شهرستان به صورت قابل توجهی افزایش یافته و تمهیدات ویژه و مناسبی نیز برای تامین این اقلام در طول سال جاری انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.