سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی در نطق میان دستور:

دولت آمریکا با کدام تضمین از برگشت به برجام می‌گوید؟

نماینده خدابنده گفت: دولت آمریکای سست پیمان از برگشت به برجام می‌گوید؛ به کدامین تضمین؟ از عهدشکن دیروز چه امیدی به صبح فردایش است.

به گزارش خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، سید البرز حسینی نماینده خدابنده در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود خطاب به رئیس جمهور گفت: امروز کودکان بی‌بضاعت این سرزمین هیچ آرزویی ندارند؛ مصاحبه آن کودک کار در برنامه ماه عسل را به یاد دارید که در جواب مجری گفت هیچ آرزویی ندارد و اصلاً وقت به وقت فکر و آرزو ندارد؟  آن کودک امروز به دلیل فقر خودکشی کرده است.

او ادامه داد: آقای روحانی! صدای نیاز همیشه بلند نیست، صدای بسیاری از آنان در سطح های زباله کشور حبس شده است. شیشه ماشین تان را پایین بکشید، حتماً وضعیت اقتصاد و معیشت را در چهره رنج کشیده افراد تا کمر تا شده در سطل زباله خواهید دید. بگذارید یک بار هم مردم طرف برد-برد شما باشند. آقای روحانی به یاد داشته باشید «خانمانسوز بود آتش آهی، گاهی».

حسینی بیان کرد: متأسفانه امروز تحریم‌های ناجوانمردانه از یک سو با تحریم‌های داخلی و سوء مدیریتی درون و برون مرزی در بسیاری از شئون مدیریتی کشور وجود دارد و از سوی دیگر هم باعث کلکسیونی از مشکلات معیشتی برای مردم انقلابی کشور شده است. چرا باید سفره مردم هر روز کوچکتر شود؟ آنچه امروز جامعه را دچار بحران کرده، مسئله بغرنج گرانی و تورم است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: رئیس دولت می‌گوید خیلی آهسته قیمت‌ها را افزایش داده ایم تا کسی متوجه نشود. آیا می‌دانید با این کار آخرین تیر خلاص را به سفره فرودستان جامعه و حامیان واقعی انقلاب و نظام زده اید؟ مشکلات فزاینده معیشتی، گرانی، تشدید بیکاری، اقتصاد فلج و تاراج دارایی مردم در بورس، رشد نقدینگی چند هزار میلیاردی حاصل از سیاست‌های پولی و مالی غلط، مشکلات کشاورزی در تأمین نهاده‌ها، هرج و مرج در حوزه صنعت، خودرو، مسکن، فولاد و تعطیلی پروژه‌های عمرانی پذیرفته نیست. توسعه عدالت محور با این مشی تحقق نخواهد یافت.

او خطاب به رئیس‌جمهور تصریح کرد: مگر نمی‌گویید در جنگ اقتصادی هستیم؟ به عنوان خادم ملت توصیه می‌کنم در این ایام باقی مانده از دولت از ستاد کرونا پا بیرون نهید و در خط مقدم مشکلات مردم باشید. ژنرال‌ها را بیدار کنید، آنها خود را والیانی می‌دانند که حضورشان نعمت است، اما عملکرد شان با شاخص‌ها در تضاد است. حضور معاون اول در چادر زلزله زدگان سرپل ذهاب را به یاد دارید؟ بدانید اگر به توصیه رهبر فرزانه در جهت تعامل میان قوا و مذاکره داخلی گام بردارید، آنگاه «گر مقدر بشود، سلک سلاطین پوید/ سالک بی خبر خفته به راهی، گاهی».

حسینی با تأکید بر اینکه وعده الهی در حال تحقق است، گفت: امروز به حرمت خون پاک انسانهای مظلوم دنیا که به دست شقی ترین افراد دنیا فرو ریخته است، هیبت پوشالی آمریکا فرو می‌ریزد و کنگره آنها به سرکرده رئیس جمهورشان فتح می‌شود. صورت باطل آمریکا همان فردی است که پشت میز رئیس کنگره تکیه زد، به فضل الهی قاتلین سردار پاک سرشت اسلام حتی از سوی خودشان هم در امان نخواهند بود.

این نماینده در ادامه بیان کرد: دولت آمریکای سست پیمان از برگشت به برجام می‌گوید؛ به کدامین تضمین؟ از عهدشکن دیروز چه امیدی به صبح فردایش است؟ چرا در داخل همچنان به آنها دل بستند و تا جایی پیش رفتند که حتی شاکله مهم‌ترین لایحه بودجه را بر اساس سیگنال عهدشکنان دیروز تنظیم کردند. با شناخت همین بدعهدی‌های دشمن، مقام معظم رهبری فرمودند امروز پای قدرتمند خود را با عصای بیگانه عوض نکنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسین باقری
۱۴:۰۴ ۲۱ دی ۱۳۹۹
سلام و تشکر از مواضع درست،شجاعانه و مردمی نمایند محترم مجلس.
تاریخ از مواضع شما به نیکی یاد خواهد کرد .کما اینکه از مواضع نمایند و استاندار قبلی و مسئول فعلی دولت در سطح استان زنجان به بدی یاد کرده و خواهد کرد.