سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریافت کد بورسی برای سهامداران عدالت در استان سمنان الزامی است

معاون استاندار سمنان گفت : مهلت نام‌نویسی سهام‌داران شرکت استانی سهام عدالت در سجام یک هفته دیگر تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضاشریفی‌نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌های استان سمنان با پیگیری‌های مستمر و اطلاع رسانی دقیق نسبت به سجامی شدن سهامداران شرکت استانی سهام عدالت اقدامات لازم را انجام دهند.

او تاکید کرد: نقش اصحاب رسانه،‌ فعالان فضای مجازی در اطلاع‌رسانی برای نام‌نویسی سهامداران شرکت استانی سهام عدالت بسیار برجسته است و در این‌ هفته برای اطلاع‌رسانی در زمینه نام‌نویسی سهامداران شرکت استانی سهام عدالت در سجام بیش از پیش تلاش کنند.

شریفی‌نژاد تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی به ویژه سازمان جهاد کشاورزی، ادارات کل امور عشایری، آموزش و پرورش، بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، دهیاران، بخشداران و فرمانداران شهرستان های استان نسبت به اطلاع رسانی برای نام‌نویسی سهامداران شرکت استانی سهام عدالت در سجام در زمان باقی مانده اقدام‌ کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: ورود مردم‌ استان به بازار سرمایه و توجه به اصل خصوصی سازی از راهبردهای مهم و اصولی برای رونق اقتصادی و توسعه و آبادانی استان به شمار می‌رود.

انتهای پیام / گ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.