سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امامی: فدراسیون کشتی بر اساس تقویم اتحادیه برای همه رشته‌ها برنامه دارد

محمد ابراهیم امامی گفت: برگزاری اردو‌ها و مسابقات ما در رده‌های پایه و کشتی‌های سنتی منوط به برگزاری مسابقات آن با توجه به تقویم اتحادیه جهانی کشتی است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه‌های کشتی، اتحادیه جهانی کشتی نیز چندین بار برنامه‌های کشتی را به تعویق انداخت که این برنامه‌ها شامل رده‌های سنی پایه هم می‌شد.

سخنگوی فدراسیون کشتی تصریح کرد: فدراسیون برای تمامی رده‌های سنی و رشته‌های ورزشی خود برنامه دارد، اما اجرای این برنامه‌ها با توجه به تقویم اتحادیه جهانی و همچنین مجوز ستاد مبارزه با کرونا در ورزش است.

امامی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه هنوز مجوز برگزاری مسابقات نوجوانان، جوانان، امید، ساحلی، آلیش مردان و زنان و کلاسیک بانوان به ما داده نشده و ما باید ببینیم که کدام مسابقات طبق تقویم اتحادیه جهانی برگزار می‌شود تا براساس آن بدنبال گرفتن مجوز‌های لازم برای اجرای برنامه‌های آن رده و رشته باشیم، البته به دلیل علاقمندی بانوان به کشتی کلاسیک، این مسابقات نیز پس از اخذ مجوز‌های لازم در سطح کشوری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.