سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزانه ۶۶ تن زباله در یک منطقه یزد جمع آوری می‌شود

مدیر منطقه دو شهرداری یزد گفت: روزانه ۶۶ تن زباله خانگی از سطح منطقه جمع آوری می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید ابوالفضل کشفی، مدیر منطقه دو شهرداری یزد گفت: مجموعه شهرداری نهادی اجرایی است که وظایف و خدمات متعدد را بر عهده دارد و یکی از شاخص‌ترین وظایف محوله به این مجموعه ارائه خدمات به شهروندان و رفع نیازمندی‌های سطح شهر است.

او افزود: بیش از چهار میلیون متر مربع از معابر شهری منطقه به صورت روزانه و قسمتی نیز به صورت یک روز در میان رفت و روب و نظافت می‌شود.

کشفی اظهار داشت: همچنین به میزان ۶۶ تن زباله خانگی روزانه از سطح منطقه دو جمع آوری و به گود زباله انتقال پیدا می‌کند.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد اظهار کرد: توجه ویژه مسئولین به محیط زیست و مسائل مربوط به آن در کنار توانمندی‌های شهرداری‌ها در ایجاد بستری مناسب به منظور توسعه فضای سبز و جلوگیری از چالش‌های محیط زیستی در حریم شهر در بازآفرینی توانمند و پایدار اقدامات مؤثری در پی خواهد داشت.

این مسئول خاطر نشان کرد: شهرداری تمام توان خود را در خصوص مسائل زیست محیطی از جمله جمع آوری به موقع زباله‌های عمومی و نیز دفن بهداشتی و توجه به فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدأ به اجرا می‌گذارد تا با همدلی و همراهی بتوانیم در کاهش آسیب به محیط زیست شهری کوشاتر از پیش عمل نمائیم.

کشفی تصریح کرد: پیمانکاران به نوعی بازوان پرتوان شهرداری‌ها هستند و هرچه توان اجرایی کمی و کیفی آن‌ها ارتقاء یابد توسعه و فعالیت‌های خدمات شهری سرعت بیشتری خواهد گرفت.

انتهای پیام/و

برچسب ها: فضای سبز ، خدمات شهری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.