سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام عنوان کرد؛

تاثیر طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی در کاهش آمار ابتلا به کرونا

کریمیان گفت: در حال حاضر موارد ابتلا، بستری و فوتی بیماری کرونا در ایلام روند کاهشی دارد و اجرای طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی نقش مهمی را ایفا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جلسه ستاد استانی مدیریت مبارزه با کرونا ، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های شایسته مسئولان و دست‌اندرکاران استانی در جهت کنترل بیماری کرونا و همکاری و همدلی در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح استان ، گفت: خوشبختانه در حال حاضر موارد ابتلا ، بستری و فوتی در استان روند کاهشی دارد و در این راستا اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی نقش ارزنده‌ای را ایفا کرده است.

او ادامه داد: این روند کاهشی آمار‌های مربوط به بیماری کرونا در سطح استان ، حاصل زحمات ، تلاش‌ها و دلسوزی‌های همکاران در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا و همچنین زحمتکشان اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی در سطح استان بوده است.

کریمیان مطرح کرد: با توجه به اینکه از کاهش آمار‌های مربوط به بیماری کرونا در استان خوشحال و خرسندیم ، اما از طرفی دیگر نیز نگران این موضوع هستیم که با کاهش آمار مبتلایان ، مردم این بیماری را ساده انگارند و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باعث شود که تعداد افراد مبتلا به این بیماری دوباره افزایش یابد و پیک بعدی آن را شاهد باشیم.

او بیان کرد: از مجموع ۱۱ شهرستان ایلام ، ۷ شهرستان آبی و ۴ شهرستان زرد هستند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.