سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان خبر داد:

دسترسی ۹۰ درصد دانش‌آموزان بروجرد به شبکه شاد

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد از دسترسی ۹۰ درصد دانش‌آموزان شهرستان به شبکه شاد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،محمد مهرافزون،مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد اظهار کرد: آموزش‌وپرورش بروجرد دارای سه شاخص اصلی المپیاد، معدل نهایی و کنکور سراسری ارزیابی و بررسی می‌شود و با یاری خداوند در این شاخص دارای موفقیت‌های چشمگیری بوده‌ایم.

او  پیرامون تدریس در فضای مجازی افزود: کارگروه‌های مجازی با استفاده از ظرفیت‌های کارشناسان، راهبران آموزشی تشکیل شده است و نظارت مستمر انجام گرفته است.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد در رابطه با آمار دانش آموزان و شرکت آنان در شبکه شاد، تصریح کرد: کل دانش آموزان بروجرد ۵۳ هزار و ۸۷۹ نفر بوده که از این تعداد ۴۸ هزار و ۵۸۲ دانش‌آموز و ۳۹۷۹ مدیر عضو شبکه شاد هستند و می‌توان گفت که خوشبختانه ۹۰ درصد دانش آموزان ما در شبکه شاد تحصیل خود را دنبال می‌کنند.

مهرافزون افزود: بازدید و رصد حوزه آموزش در بستر شبکه شاد و ارائه پیشنهادات و مشکلات و انجام خودارزیابی مدیران، دبیران و معلمان انجام گرفته است.

او اضافه کرد: با یاری خداوند آموزش‌وپرورش بروجرد توانست دو مدال برنز المپیاد کشوری را توسط خانم مهرسا شادباش المپیاد تفکر و کارآفرینی و آقای امیرعلی صمدی پور المپیاد زمین کسب کند و این موفقیت خطیر و ارزشمند در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد پیرامون موفقیت‌های کسب شده در حوزه پرورشی و فرهنگی، بیان کرد: شهرستان در مسابقات فرهنگی، هنری درخشش بی‌سابقه‌ای را امسال داشته است و توانست ۱۶۶ رتبه برتر انفرادی و ۳۲ رتبه گروهی را کسب کند و در مسابقه پرسش مهر نیز توانستیم دو رتبه کشوری و ۳۴ رتبه استانی را کسب کنیم.

مهرافزون اظهار کرد: موزه آموزش‌وپرورش و تالار فرهنگیان به‌زودی و با یاری خداوند متعال افتتاح خواهد شد و آماده استفاده برای فرهنگیان فهیم و صدیق بروجردی خواهد شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.