سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد آبشار صخره‌ای در پل قره سو

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت : آبشار صخره‌ای و پارکی جدید در جنب پل قره سو ایجاد می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عیسائیان معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت : کلانشهر کرمانشاه باید همسان با دیگر کلانشهر‌های کشور مبلمان شهری مناسبی در شان مردم استان و مهمانان داشته باشد.

او با اظهار امیدواری برای اتمام این پروژه تا عید نوروز ۱۴۰۰ گفت : بنا بر همین سیاست که از سوی طلوعی شهردار کرمانشاه تبین و پیگیری می‌شود و با توجه به اینکه انشالله و بعد از عبور از بحران کرونا استان کرمانشاه به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری میزبان مهمانان بی شماری خواهد بود سیاست شهرداری ایجاد المان‌ها، پارک‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری جدید خواهد بود تا بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای مهمانان استان کرمانشاه باشیم .

این مقام مسئول در شهرداری کرمانشاه افزود: بر همین اساس همین سیاست در جنب پل قره سو آبشار و پارکی ایجاد خواهد شد که توسط خدمات شهری؛ سازمان زیبا سازی و نظارت مستقیم مرادی شهرداری منطقه یک کار‌های آن انجام خواهد شد.

عیسائیان ایجاد مراکز تفریحی برای مردم را یکی از وظایف مهم شهرداری خواند و افزود: شهرداری کرمانشاه این روز‌ها به کارگاهی بزرگ تبدیل شده است و ما به عنوان خادمان مردم که حق بزرگی بر گردن نظام دارند خود را موظف به خدمت مردم می‌دانیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.